lauantai 18. tammikuuta 2014

KUULUMISIA

Toinen termi on lähtenyt käyntiin! Kahdeksan päivää oon ollut nyt poissa kotoa, mutta ne tuntuu lähinnä kolmelta kuukaudelta.. Arkeen on tullut päästyä yllättävän nopeasti kiinni, ja kalenteri onkin täyttynyt sekä koulu, että koulun ulkopuolisista jutuista ihan kiitettävistä sinne kesäkuun alkuun... Kuitenkin tää ensimmäinen viikko oli yllättävän kevyt mun kauhukuviin verrattuna. 
Viime viikonloppu meni lähinnä ihmisiä halaillessa ja kuulumisten kertomisessa. Maanantaina palattiin taas arkeen ja mulla meni alkuviikko lähinnä opiskelujuttuja kiriessä niiden poissaolojen ajalta. Loppuviikosta pääsi taas jo vähän sosialisoitumaankin, haha. Eilen eli perjantaina meillä oli illalla tutor-illallinen, ja voi että miten mä tykkäänkään mun ryhmästä. Kolme tuntia istuttiin pöydän ympärillä ja keskusteltiin asioista laidasta laitaan. Ihana ilta!


Mulla on nyt sinänsä hieman erilainen rytmi täällä kuin ennen joulua, että kyllä sen sairastumisen myötä opin ihan kantapään kautta että täälläkin pitää pitää hyvää huolta itsestä. Ei vain silloin, kun siihen on aikaa, vaan kokoajan. Joka päivä. Ei yksikään koulujuttu oo niin tärkeä, että se menisi terveyden (sekä fyysisen että henkisen) edelle. Ja voin sanoa että se on ihan höpöpuhetta, että UWC:ssa ei ehtisi pitämään itsestään huolta - kyllä se on ihan priorisointi kysymys. Joka tapauksessa nyt mun päivittäiseen rytmiin kuuluu mm. puolen tunnin kävelylenkki joka päivä, mutta siitä lisää myöhemmin. Ajattelin ensi viikolla nimittäin tehdä sellaisen my day -postauksen, että kirjoittaisin päivän joka tunnilta, että mitä tein yms. 


Joka tapauksessa, arki ja elämä täällä Euroopan toisella puolella on jälleen alkanut. Mutta ei vaan voi kuin ihmetellä, kuinka nopeasti aika meneekään.. Enää muutama kuukausi ennen kesää (en oo mitenkään etuajassa hahaha), ja se tarkottaa, että enää muutama kuukausi kun ollaan täällä tällä kokoonpanoolla. Kesän jälkeen puolet porukasta vaihtuu.. Vuosi on aika lyhyt aika. 
Ja ai niin, oon aiemminkin jo kertonut, että meillä on project week maaliskuussa, ja minä lähden Budapestiin! Vietän siellä myös 18-vuotisjuhliani joten ooon sooo excited, meitä on lähdössä ihan mieletön porukka nimittäin mukaan! :) Nyt lähden lounaalle ja sen jälkeen vähän jotain liikuntaa, myöhemmin koulujuttuja ja illalla ehkä jotain pientä juhlimista. Ciao a tutti ja älkää jäätykö ;) 

P.S Huomatkaa myös eilinen postaus! :)

4 kommenttia:

  1. Voih mitkä lenkkeilymaisemat!! Tahtoo sinne!! ;))

    VastaaPoista
  2. ihananmukava lukea näitä sinun kirjoituksia,oikein mukavia hetkiä sinulle sinne kauas maailmalle.ei palelluta ,vaikka asteita 23 celciusta,joo aika rientää kovaa vauhtia,kyllä se toukokuukin tulee tätä vauhtia pian.pidä huolta itsestäs.t.rakkaudella mummu

    VastaaPoista