torstai 23. tammikuuta 2014

Bye 2013

Moikka kaikki! Sori pitkästä tauosta, yritän postailla mun winter breakista myöhemmin. Tällä hetkellä vietän uutta vuotta mun parhaan kaverin kaa, mutta päätin käyttää pienen hetken vastaamalla kysymyksiin mun vuodesta, joka totaalisesti muutti mun elämän. Tänä vuonna tuli naurettua, unelmoitua, pelättyä ja itkettyä sekä ilon että surun kyyneleitä. Viime vuoden uutena vuotena mulla ei ollut mitään aavistusta millainen mun elämä vuoden päästä vois olla, mutta hetkeäkään en vaihtaisi. Tänä vuonna näin uusia paikkoja, tutustuin uusiin ihmisiin ja päästin irti joistakin. Se on elämän jatkumista, sen muokkautumista eri tilanteisiin. Tämä vuosi opetti mua enemmän kuin yksikään aiempi ja toteutti unelmia joiden en uskonut olevan mahdollisia. Joten hyvät naiset ja herrat, tytöt ja pojats siellä ruudun takana, kiitos että ootte pysyny mukana tänä vuonna ja uskokaa unelmiinne, hurjimpiikin. Hyvää Uutta Vuotta kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti