lauantai 24. elokuuta 2013

FAREWELL PARTY




Tänään mulla oli läksiäiset. Yhdet läksiäisethän oon jo vitosläksiäisten muodossa juhlinut, joten tänään paikalle kutsuin kaverit, jotka eivät sinne osallistuneet. Ja iltahan oli aivan ihana. Oon sanonut tämän varmaan jokaisessa postauksessa, mutta mua on kyllä siunattu maailman ihanimmilla ystävillä. Tietyllä tavalla en vieläkään osaa käsittää, että istuttiin iltaa läksiäisten takia, lähinnä mietin kokoajan, että kyseessä oli vain normaalit illanistujaiset.
Hyvästely sujui tänään yllättömän kivuttomasti. Toki jouduin sanomaan heipat kolmelle ihan huippu tytölle. Tyttöjen kanssa oon yhteydessä oikeastaan joka päivä koko päivän ajan, jos en kasvotusten niin vähintäänkin whatsapin kautta. Sen takia en ymmärräkään, miten tulen pärjäämään ilman heitä.
Osan kanssa nähdään onneksi vielä huomenna ja sunnuntainakin. Yksi ihanista paikanpäälle tulleista ystävistäni kuitenkin oli kirjoittanut minulle näin: Muista nauttia tulevista vuosista, äläkä pilaa niitä ikävällä, sillä me ei lähetä täältä minnekkään!! Ja tottahan se on joka sana. Tarvittiin vain joku muukin takomaan se asia mun päähän. Totta kai mulla tulee hurja ikävä, mutta toisaalta, kyllä mua odottaakin jotain aivan yhtä upeaa. Nyt kello näköjään on yli kaksitoista, joten voin päättää postaukseni näihin sanoihin: HUOMENNA LÄHTÖ.

2 kommenttia:

  1. ihana paita :) ja piä hauskaa siellä italiassa!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, voit olla varma että pidän! pidä säki mieletön upee vuosi jenkeissä!! :)

      Poista