torstai 25. heinäkuuta 2013

GERMANY pt.7

Lasitehtailupäivän jälkeen menimme jälleen Autostadiin. Ensin tutustuimme johonkin "museoon", joka oli kyllä lähinnä niin kuin Tietomaa. Ja koska minä ja mun sydänystävä Makedoniasta ei hirveänä kiinnostuttu paikasta (kemialliset reaktiot ei oo meijän juttu), kulutettiin aika taittelemalla origameja. Okei, jokainen joka tuntee mut tietää etten selviä siitä mutta yritin ainakin.. Sen jälkeen meillä oli vapaa-aikaa ja lähettiin sitten kaupungille kahville, koska ylihinnoiteltu outlet-kylä ei enää kiinnostanut. Se reissu ei kuitenkaan ollut sen päivän hohdokkain, sillä tultuamme takaisin oli meidän läksiäisten vuoro. :( Paikalle saapui isot herrat, jotka siis omien lions-clubien rahoituksillansa tekivät meidän leirin mahdolliseksi, sekä meidän host-perheet. Ilta oli ihana, meillä oli siellä myös dj soittamassa musiikkia ja jaksettiinkin tanssia myöhään pihalla.
Tällä hetkellä mulla on ihan mieletön ikävä Saksaa, ja erityisesti kaikkia ihmisiä leiriltä. :( Voi kun pääsisi takaisin nyt. Tää oli periaatteessa viimeinen Saksa-postaus, koska enempää kameralla otettuja kuvia mulla ei oikeestaan oo. Tai no onhan niitä monta sataa enemmän kuin blogissa esiintyneet, mutta kahdelta viimeiseltä päivältä ei mitään. Laitan kuitenkin luultavasti vielä ensi viikolla fiilistelypostausta iphonekuvista, mun mielestä niihin saa aina taiottua melkein kivemman tunnelman koska iphone nyt on mukana huomattavasti useammassa paikassa kuin järkkäri.. Nyt kuitenkin lähden nukkumaan, koska huomenna aikainen herätys (taas) ja hammaslääkäri. Sen jälkeen suuntaankin viikonlopuksi Raaheen, joten täällä kuullaan ensi viikon puolella! (:
ps. mun bannerilla on joku ongelma. Se heittää bloggerin kautta ton taustan harmaaksi ja flickrin kautta se ei anna ladata....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti