keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

LET'S ENJOY THIS DAY


 
 







Takana ensin mahtava viikonloppu Järvenpäässä ja sen jälkeen eilinen Tampereella. Lyhyitä yöunia, aivan mielettömän upeita ihmisiä, hyvää ruokaa. Leikkimistä, hetkessä elämistä, heittäytymistä, huvipuiston tunnelmaa, pitsan tilaamista keskellä yötä. Toiveita ja unelmia, tulevaisuudensuunnitelmia. Järvenpäässä meillä oli infoa, jossa kerrottiin faktoja UWC-elämästä, ei pelkästään niitä ruusuisia puolia. Sen jälkeen olin vielä varmempi siitä, että tämä tosiaan on mun juttu. Tuntuu hurjalta, että nyt oon valmis lähtemään.
Särkänniemessä olin Jessin kanssa. Meillä oli hauskaa sen jälkeen kun tajuttiin, että kumpikaan ei varsinaisesti pidä niistä laitteista. Me molemmat rakastetaan sitä tunnelmaa. Koska ilma ei ollut parhain, keksittiinkin kaikkea muuta. Käytiin taidenäyttelyssä, joka sai jopa mut hiljaseksi, silitettiin koiranpentuja ja matkittiin lampaita. Tai ainakin minä matkin. Puhuttiin syvällisiä, ollaan molemmat samanlaisia haaveilijoita, ja suunniteltiin tulevaisuutta. Mutta silti elettiin siinä päivässä. Nautittiin siitä hetkestä.
Tänään hoidin pakollisia velvotteita ja palelin Suomen lämpimässä suvessa pesäpallopelissä. Sen jälkeen  lähdettiin tyttöjen kanssa tien päälle. Ajeltiin ympäriinsä, kuunneltiin hyvää musiikkia, puhuttiin ja vain oltiin. Nautittiin tästä illasta, tästä hetkestä. Kesästä.

2 kommenttia: